3. září 2017

AUGUST FAVORITES || 2017

3. září 2017
 Krásné nedělní odpoledne a poslední prázdninový den. Snad si ho užíváte dle vašich představ. Já dnešek trávím v posteli s Ipadem a dělám si wishlist, co si nutně potřebuji na Marianne dny pořídit! Chystáte se letos? :) 

Tak hurá na oblíbence za měsíc srpen

1. Makeup Oriflame - tento měsíc jsem si ho poměrně oblíbila. Ma lehčí střední krytí a nádherně pleť rozjasní! Výdrž je průměrná. Na každodenní nošení do práce ho mám moc ráda :) 

2. Matná tekutá rtěnka Oriflame - tato rtěnka je na rtech velice příjemná a moc hezky se nosí. Nevydrží bůh ví jak dlouho, ale to mi vůbec nevadí. Nosím jí hlavně v kabelce. Je super na takové to přetření, když nechcete nic výrazného, ale přesto chcete vaše rty ,,hezčí" :) 

3. Korektor na oční okolí od Clarins - abych se přiznala, tento korektor si občas (čtěte často) vypůjčím od mamky a absolutně jsem si ho zamilovala. Příjemně kryje, ale není vůbec hutný a oční okolí nádherně projasní a to mám moc ráda! :) 

4. Řasenka No Compromise a houbička od Oriflame - řasenka má úplně klasický kartáček, dělá moc hezké řasy a dělá přesně to, co slibuje. Tím myslím, že se nerozmazává, ale nádherně se večer odličuje :) 
Houbičku od Oriflame mám moc ráda. Sice není tak dobrá, jako originální Beauty Blender, ale za tu cenu je vážně super. Hlavně je to nejlepší "dupe", jaký jsem zkoušela :) Takže pokud se vám nechce do houbičky na makeup zbytečně investovat, doporučuji omrknout tuto! :) 

5. Konturovací paletka od Inglot - tuto paletku jsem si skládala sama. Je to freedom systém, kam si poskládáte odstíny, jaké chcete, což je super :) Tuto paletku mám doma od Vánoc a naprosto jí zbozňuji! Nádherně pigmentovaná, božsky se blendí a pokud vám nějaký odstín dojde dříve než ostatní, jednoduše ho dokoupíte :) 
Tak a to je pro dnešek všechno :) Užijte si neděli a dejte mi vědět do komentářů, jaké jsou vaše oblíbenci :) 

EM

5 komentářů:

  1. paletka od inglot vyzerá mega! vždy som chcela nejakú vyskúšať haha :))
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný výber, rada niečo vyskúšam °₊·ˈ

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  3. Mám pocit, že právě na tu řasenku jsou všude reklamy v poslední době, asi bude fakt dobrá :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ten makeup Oriflame mám hrozně ráda a paletka vypadá úžasně:)

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. od Inglot by som chcela už dlhšie vyskúšať nejaké tiene či púdre :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014