20. srpna 2017

ONE WEEK OF AUGUST

20. srpna 2017
Krásný nedělní večer. Předem bych se chtěla omluvit, že v posledním týdnu jsem se blogu tak úplně nevěnovala. Nějak se to vše seskupilo a samozřejmě náš hon s přítelem na bydlení neskončil. Řešíme samé schůzky, pochůzky a tak dále. Opravdu to není lehké...Je hodně zajímavé, jak se to vše od počátku změnilo. Od toho dne, kdy jsme začali hledat. Nejdříve jsme chtěli do města a nakonec to vypadá, že skončíme v domečku na vesnici u lesa. Před půl rokem bych se této myšlence nejspíše vysmála a přešla jí dál, protože jsem se držela jen "bydlení ve městě". Teď se mi tato myšlenka vážně líbí a nehodlám se jí jen tak vzdát! 
Víte, miluji srpen. To počasí, kdy nejsou ty neúnosná vedra, ale když si můžete vzít šaty a sáčko a vypadat neuvěřitelně elegantně a žensky. Miluju to! 

Když nemůžu brát mladší sestru ještě na kávu, beru jí alespoň do kina. Chodíme na pohádky docela často a je to prostě taková naše věc. A slaninovo-sýrový popcorn? Největší mňamka! 

- S přítelem rádi jezdíme a různé zámky. Tady můžete vidět zámek Ploskovice. 
- Sobotní rána a nejlepší káva 
- Pivní slavnosti. Stále mi ve svých třiadvaceti letech to pivo moc nejede. Dávám přednost vínu! 
- Kamarádky kabelka mě velice pobavila. Samozřejmě je to čistá pravda :D 

Určitě mi napište, jak si užíváte poslední prázdninové týdny :) 
A budu moc ráda, pokud začnete sledovat můj blog <3 

EM 

12 komentářů:

  1. Vidieť že si si to skutočne užila, krásne fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky :) Ja tiez mam rada augustove pocasie :) saty/sukna a k tomu nejaka riflovka alebo sačko :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, je vidět že sis to skvěle užila 😉
    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to držím palce, aby bydlení v domečku vyšlo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Také teď řešíme bydlení, takže vím, o čem to je. Těšení a zároveň hrozné stresy, snad vám to vyjde :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ať nějaké to bydlení co nejdříve najdete :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, je vidět, že jsi si to užila:) jinak držím palce, aby bydlení v domečku vyšlo:)

    www.windypinkstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! Já naopak dávám přednosti pivu :D
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. kabelka je super! :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014