27. května 2017

NAME DAY

27. května 2017

Minulou neděli jsme s mamkou slavily svátek. Obě jsme Moniky. Dostala jsem spoustu nádherných dárků a skvěle jsme si víkend všichni užili :) 

Kytičku, co vidíte na první fotce jsem dostala v práci a je úplně nádherná :) 


Ohromnou radost mi udělala od rodičů elektrická aroma lampa od Yankee Candle, která se mi perfektně hodí do interiéru. Samozřejmě k tomu nemohla chybět vůně a to rovnou moje nejoblíbenější Home sweet home. Tečkou byl pečující lesk od Oriflamu v novém odstínu Nude, je překrásný. Tento pečující lesk jsem objevila minulý rok a nedám na nej dopustit. Letos jsou nově dostupné další odstíny :) 


Má víkendová rána. Dobré kafe a seriál. Momentálně sleduji poslední díly Pretty Little liars. Sledujete někdo? Já jsem nadšená :) 


Outfit do práce. Miluju eleganci a oblečení z Mohita. V těchto rovně střižených krajkovaných šatech si přijdu jak pařížanka a ani nevím proč :D 

Přeji Vám krásný  prosluněný víkend <3 

EM 

1 komentář:

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014