8. května 2017

A P R I L F A V O R I T E S

8. května 2017

 Vítám Vás u dnešní článku ve kterém se zaměříme na oblíbence za měsíc duben :) 
Duben byl úžasný. Plný zážitků, výletů a konečně už jsem mohla vytáhnou balerínky, na které už se 
těším půl roku. 

Tento make-up jsem si chtěla pořídit už několik let, ale značka Bourjois se neprodávala v drogeriich a přes internet jsem nechtěla riskovat, že si objednám špatný odstín. Teď je tomu jinak a konečně je make-up můj. Nejdříve jsem se bála krytí, které se nezdálo při zkoušení moc velké. Nakonec jsem ho stejně hodila do košíku, díky tomu, že make-up je nekomedogenní, dlouhotrvající a přesto 
rozjasňující. 

Z tohoto make-upu od Bourjois jsem nadšená. Stal se hned mým oblíbencem a dokonce jsem na něj nakazila i mamku, která si ho běžela koupit hned druhý den. 

* Krytí je střední, schová většinu problematických partií a začervenání na pleti 
* Finish je rozjasňující, ale hezky přirozený 
* Make-up ma vydržet 16 hodin. Musím potvrdit, že i po 12ti hodinách vypadá velice hezky :) 


NARS Soft matte complete concealer - korektor je nádherně přirozený, ale přesto krásně kryje. Hned po prvním použití jsem se do toho korektoru zamilovala. Ačkoli je cena vyšší, určitě ho můžu za sebe doporučit :) 



Olej na rty od CLARINS - miluje ho celá česká blogosféra a miluji ho i já. Je naprosto úžasný, musíte ho jít do Sephory alespoň vyzkoušet a já si po výplatě běžím pro další balení :D


BECCA Rozjasňovač v odstínu Opal. Tento rozjasňovač je nejlepší rozjasňovač, jaký jsem kdy vyzkoušela. Je krásně intenzivní a výdrž je celodenní. Věřte, že tohle určitě není má poslední věc od BECCY :) 


Pudr od MUFE mám moc ráda. Je krásně jemně namletý a celkově mi pudr vyhovuje :) 


Oční stíny v tužce od The Balm jsem si oblíbila už loni a jejich láska k nim trvá dodnes, hlavně v teplejší části roku. Vydrží totiž opravdu všechno a odstíny mají překrásné. Nemám jedou věc, co bych jim mohla vytknout :) 


A jaké jsou vaše oblíbené produkty za měsíc duben? 

EM 

8 komentářů:

  1. Moj oblubenec je paletka od Urban Decay a ich podkladovu bazu pod oci :) Inak make up od Bourjois som chcela tiez vyskusat :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletku od Urban Decay chci už hrozně dlouho <3 :) Musí být skvělá :)
      Make up určitě vyzkousej, je naprosto super :)

      Vymazat
  2. Všetky vecičky sa mi veľmi páčia :) Nars je skvelá značka! Inak máš krásny blog♥

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky vecičky sa mi veľmi páčia :) Nars je skvelá značka! Inak máš krásny blog♥

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  4. Oblíbenců mám hodně, ale v dubnu jsem si koupila pigmenty na oči od Makeup Revolution, byly fakt za hubičku a jsou moc fajn :-) a samozřejmě balzámy na rty Crazy Rumors, bez těch se neobejdu po celý rok...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014