23. dubna 2017

S P R I N G

23. dubna 2017

Miluji jaro. Je to mé nejoblíbenější roční období. 
Mám tu pro vás par fotek, když jsme si udělali s přítelem výlet do Pruhonického parku, kde je to opravdu nádherné :) 


Příroda je tam opravdu překrásná <3



O velikonoční pátek byly všude slevy a tak jsme si koupili stejné boty na výlety. Moje ,,Ády" už to stejně mají za sebou :D 



Ten den jsem byla i na obočí v Brow baru v Sephoře a pak jsem si zašla do Starbucku na vanilkove latté. Vtipné ovšem bylo to, že jsem na kelímku neměla jen jméno, ale i tři srdíčka :D To člověka potěší :D




Tak Vám přeji pevné nervy do příštího týdne a snad nám vyleze i nějaké to sluníčko :) 
A jaké místo jste za poslední dobu navštívili Vy?

EM 

2 komentáře:

  1. Krasne fotky :) ja mam tiez velmi rada jar, ale este o nieco viac teple, lepsie povedane horuce leto :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  2. Jaro mám také velmi ráda :) pěkné fotky :)
    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014