21. listopadu 2016

SMALL NEW THINGS

21. listopadu 2016
Ahoj, dnes tu mám pro Vás menší HAUL :) Tak jdeme na to. 
Za prvé - jsem udělala menší objednávku z H&M. Skořicová svíčka, která ma krásný obal a poslouží i jako dobrý dárek. Bílé krásné povlaky na polštářky, které zrovna byly v akci za 149,- jeden kus. Vypadají opravdu božsky a konečně jsem si je koupila po tolika letech co je chci :D 
A jako poslední věc a zároveň dobrý tip pro ty z Vás, co mají peřiny z Ikea, jako já. Peřiny z Ikea 
jsou super, ale bohužel mají specifické rozměry, tudíž povlečení na tyto peřiny, neseženete jen tak někde. V H&M home mají snad veškeré rozměry na peřiny, co si můžete přát :) Takže pokud si chcete koupit nějaké nové povlečení, a v Ikea se Vám zrovna žádné nelíbí, zkuste mrknout na stránky H&M do sekce Home a budete mile překvapeni :) 


Za druhé - Bioderma. Nový čisticí gel, který mi zatím moc vyhovuje a Sebium Global, které není me první, ale ani poslední balení ;)
Za třetí - nákup v drogerii. Garnier odličovač na oči, který si kupuji už 3 roky a Rexona, která je také má stálice :) 
Na tento korektor od Bourjois jsem slyšela plno chvály a tak jsem si ho přihodila do košíku. Můžu Vám říci, ze ke svému oblíbenému korektoru od Catrice se jen tak nevrátím :D TOHLE je vážně pecka a doporučuji všemi deseti :) Cena 300,- 
Za čtvrté - Ikea. Samozřejmě menší zásoba svíček na Vánoce nesmí chybět :) Do Ikea jsem si jela hlavně pro velkou komodu Hemnes, kterou Vám ukáži při nějakém článku room tour :)
Za páté - Sephora a vánoční vosky Yankee Candle :)

Co jste si za poslední dobu pořídili Vy? Určitě mi dejte vědět dolu do komentářů, budu se těšit ;)

EM 

5 komentářů:

  1. Ten Bourjois korektor vypadá skvěle, možná ho taky vyzkouším. A Sephora masky jsou skvělé :). Já si o víkendu objednala koncidionér, masku a tělový krém, tak se těším až mi balíček dorazí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy ty Sephora masky dávám někomu dárkem a sama jsem je ještě nevyzkoušela :D Ale jsem ráda, ze slyším, ze jsou skvělé :)

      Vymazat
  2. Sviečka je krásna a čo sa týka produktov od Biodermy, taktiež ich používam, jej zelenú radu na akné a som veľmi spokojná:) Korektor ma veľmi zaujal a tých masiek zo Sephory som si nakúpila veľa, takže som zvedavá, aké budú.:)

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy používám také tu zelenou řadu od Biodermy, ale zaujal me nový čistíci gel :) A korektor doporučuji alespoň omrknout, ja jsem s nim opravdu spokojena :)

      Vymazat
  3. Svíčky jsou parádní! Jinak na ten nový gel od Biodermy už mám taky spadeno tak snad budu mile překvapená :)
    MagicBeautyLife


    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014