15. května 2016

WELCOME TO MY BLOG

15. května 2016
Hi everyone,

vítám Vás na mém blogu, kde budu sdílet své malé radosti a střípky z mého života. Doufám, že si tento blog najde své pravidelné čtenáře, tak jako já si najdu své oblíbené blogy :) 

První článek je plný random fotek, tak pojďme začít : 


 V mém životě se toho spousta událo. Jsem teď jednoduše šťastná, tak jako jsem dlouho nebyla, troufám si dokonce říct, že nikdy jsem takhle šťastná a spokojená nebyla. Je to něco na co jsem opravdu dlouho čekala a víte co říká : ,,kdo si počká, ten se dočká"


 A teď tu mám pár nových věcí. Největší a nejúžasnější záležitosti je IpadPro, který jsem si pořídila místo rozbitého notebooku a absolutně nelituji, je jednoduše BOŽSKÝ <3



Kdo by nemiloval Yankee Candle? Letní náladu Vám skvěle zaručí Summer scoop :) Určitě mi do komentářů napište, která vůně je Vaše nejoblíbenější :)


 Z ničeho jiného teď nepiju...


Zelený ledový čaj s mangem - momentálně nejoblíbenější nápoj 


Určitě mi napište do komentářů, co jste si v poslední době koupily Vy a nebo co jste si v poslední době oblíbily :)

EM

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014