15. srpna 2021

SUMMER FAVORITES

15. srpna 2021
Moje oblíbená letní čtyřka v péči o pleť. 
Termální voda Bioderma Hydrabio je má celoroční stálice, ale v letním období obzvlášť nepostradatelná. Hlavně pokud jí dáte do lednice a pak během dne používáte. Pleť krásně zklidní a hydratuje. Krásně vám zafixuje i make up :) 

Cicaplast hojící krém od La Roche-Posay je must have produkt, který zachrání skoro všechno. Já ho používám jako noční krém a vzhledem k mým nabraným kilíčkům v těhotenství ho často používám i na sedřená stehna :D

Sérum s vitamínem C také od La Roche-Posay je v mém šuplíku novinka, kterou testuji poslední měsíc a půl. Po přečtení pár recenzí jsem se upřímně bála, že se sérum bude pod makeupem “drolit”, ale to se mi vůbec nestává. Sérum pleť krásně rozjasní a sjednotí. Jediné, co mi trochu vadí je parfemace produktu. Možná je to těhotenstvím, ale musela jsem si na tu “vůni” docela zvykat, haha. Zároveň to není něco, co by se nedalo zvládnout a jak říkám, může to být mým těhotenským citlivým čichem :D Na sérum vždy použiju hydratační krém od Biodermy z řady Hydrabio s ochranným faktorem SPF 30! 

A jako poslední tu mám i něco z dekorativní kosmetiky. Moje mamka mi půjčila novinku z Oriflame, a to jejich CC krém. No a jak vidíte, už jsem jí ho nevrátila a nějak mi tu zůstal :D Na léto mám odstín medium a krásně mi sedne, i když nejsem nijak extra opálená. Má SPF 30 a používám ho na každodenní nošení, i když jsem doma. Krytí je poměrně vysoké, ale dávám ho jen malinko na sjednocení. Pleť je po něm krásně rozzářená a často ho vrstvím na zakrytí kruhů pod očima a nemusím ani používat korektor :)

Jaké jsou vaše oblíbené produkty na léto, bez kterých nedáte ani ránu? :) 

EM  

6 komentářů:

  1. Skvelý článok. Ja sa musím prikloniť k termálnej vode. Tá je na leto asi môj najväčší musthave! Okrem toho SPF nemôže chýbať. Taktiež zvyknem na leto meniť aj trochu produkty za niečo jemne trblietavejšie. Napríklad milujem bronzer, ktorý má v sebe jemnú perleť a dodá mojej pleti zdravý vzhľad.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  2. Interesting products! The healing cream sounds wonderful! Thanks for sharing your favourites!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten hojící krém by se hodil :D Škoda, že ta kosmetika je tak drahá.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Super, že ti produkty vyhovují a máš je v oblíbencích. Díky za tipy! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014