21. srpna 2021

SIMPLE DRESS

21. srpna 2021
Třicátý druhý týden a já oficiálně dnešním dnem nastupuji na mateřskou. Absolutně nechápu, jak to uteklo. Včera jsem byla na další kontrole a všechno je v pořádku <3 Vypadá to, že miminko bude menší než větší :) V poslední době mě hodně trápí křeče do nohou a bolest zad, takže se snažím hodně odpočívat, upřímně to ani jinak nejde, tělo mi to ani nedovolí. 

Kuchyň je stále v procesu, kočárek na cestě a spousta věcí pro miminko také. Přijde mi, že vůbec nic nestíháme a potřebné věci do porodnice si musím ještě nakoupit. A to mi připomíná, že do porodnice se půjdu zapsat příští týden, haha :D Už je na čase! 

Tento týden se nesl hlavně v lítání po úřadech a řešení věcí kolem domečku, tyhle věci jsou nekonečné…Ale nic, co bychom nezvládli <3 

Šaty jsou z H&M z klasické kolekce, nejsou žádné těhotenské ani kojící :) Jsou hlavně pohodlné, hodně oversize a na knoflíčky, takže já je skvěle využiji i po porodu. 

Mějte se krásně <3 

EM 

14 komentářů:

  1. V jednoduchosti je vždycky krása. Ty šaty Ti moc sluší. Tak v poklidu užívej mateřskou a hlavně co nejméně stresů s kuchyní v procesu a vším tím kolem.

    E | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  2. Tie šaty sú krásne a veľmi ti pristanú. A tie vecičky pre bábätko...♥ Teším sa, že je všetko v poriadku! Krásny blog. ♥

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi nádherná budoucí maminka. Moc ti to sluší a krásné šaty.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Awww <3 Musím si připomínat, že na mimčo jsem ještě moc mladá, protože jak vidím ty roztomilý věcičky, hned bych si ho pořídila! :DD Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné! Milujem takéto jemné kúsky a tebe veľmi pristanú :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, ty šaty jsou krásné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som mala tiež krče do nôh a musela som brať magnézium pre toto až do pôrodu. Tak držím prsty aby si to mala ľahšie a aby krče prestali. A neboj sa všetko stihneš :)

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to slušii, já mám ráda takové jednoduché kousky😍 držím palce, aby ses cítila dobře☺️

    OdpovědětVymazat
  9. No tak ale ty věci pro miminko jsou kouzelný.. ❤❤❤ a šaty ti moc sluší.. ��

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce ať vše dopadne hlavně pak v pořádku! :) a ty šaty ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi krásná! Bude to znít jako klišé, ale těhotenství ti moc sluší :)!

    coffeeslap.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji všem za krásné komentáře <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014