23. června 2021

BUDEME MÍT MIMINKO || Můj první trimestr

23. června 2021

Budeme rodiče! To nejkrásnější, co nás mohlo potkat <3 
Asi už vám došlo, že tohle byl ten hlavní důvod mé nečinnosti tady na blogu, haha. Momentálně jsem v šestém měsíci a neuvěřitelně se těším. 
Bylo pátého února, byla jsem doma na home office a přítel v práci. Měla jsem teprve dva dny zpoždění, ale moc jsem tomu nevěnovala pozornost, protože moje menstruace nebyla úplně pravidelná. Udělala jsem si první test, úplně ten nejobyčejnější a už po pár vteřinách jsem viděla tu druhou čárku a nemohla tomu uvěřit <3 Celá jsem se klepala, v naprosté euforii a cítila neuvěřitelnou vděčnost! Pro jistotu jsem si udělala další testy a další den běžela do lékárny ještě pro ten digitální, haha. 
Oznámení příteli bylo jednoduché, ale nezapomenutelné. Jirka přijel z práce, počkala jsem až odejde pracovat na domeček a přišla za ním asi za půl hodinky. Chtěla jsem abychom byli sami a nikdo nás nevyrušil. Ukázala jsem mu test a bylo to všechno hrozně krásný, to štěstí a radost v očích <3 

Upřímně jsem si nikdy nemyslela, že bych mohla trpět na těhotenské nevolnosti. Kolem sebe jsem vždy většinou měla těhulky, kterým bylo dobře, proto mě hrozně překvapilo, že v šestém týdnu mi začali nevolnosti. Nejdříve to šlo docela rozdýchávat a ještě se přetvařovat v práci, ale to mi vydrželo tak čtrnáct dní, dokud jsem nezačala zvracet a už se to se mnou vezlo. Neměla jsem nic chuť, ale zároveň jsem měla pořád hlad. Pečivo bylo můj nejlepší přítel. Zkoušela jsem různé lízátka a všechno možné z lékárny, ale nic nepomáhalo. Byla jsem ráda, že v práci byl hlavně home office, ale jakmile jsem musela do práce, bylo to pro mě peklíčko. Byla jsem nervózní už od rána, jak ten den zvládnu, v noci se mi špatně spalo, nevolnosti mě dokonce budily, celodenní sezení na žaludek taky nebylo to pravé. Najednou se ze mě stal menší zombíček, který chtěl jenom spát a ležet. A taky to tak bylo, všechno ostatní šlo stranou. Přítel mi byl neuvěřitelnou oporou a se vším mi neskutečně pomáhal. 
Nevolnosti mi začali pomalu odcházet až kolem 18 týdne. U mě rozhodně neplatilo, že po prvním trimestru nevolnosti odejdou, ale dočkala jsem se! Jsem hrozně ráda, že už normálně funguji a slibuji, že už budu více aktivní :) Teď si to těhotenství vážně užívám :) 

Pomalinku ale jistě začínáme nakupovat oblečky a výbavičku  <3 Už se nemůžeme dočkat <3 

Tak to bylo mé shrnutí. Pokud tu mám nějaké nastávající maminky, moc by mě zajímalo, jaký byl váš první trimestr? :) 

EM 

9 komentářů:

  1. Tak to je krásná zpráva, moc gratuluju ♥ Ať už ti je jen dobře a všechno je v pořádku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem, nech všetko krásne vychádza. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc gratuluju ❤️ Sluší vám to, budete skvělí rodiče! 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji, my máme mimi už 7 týdnů 😊 jinak můj první trimestr, kromě divného pocitu v prsou byl bez problémů... Klidně koukni na můj blog, testovala jsem těhu sprchový olej a i teď toho mám docela dost, kdybys chtěla třeba poradit 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Nejprve moc gratuluji! :) Já jsem v 15tt a můj první trimestr taky nebyl žádná sláva :D. Sice jsem nezvracela, ale bylo mi dost zle a taky jsem měla zároveň i hlad :D. Pečivo mě taky zachraňovalo a pořád bych jen spala :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Vám to ale sluší :) a říkala jsem si, že tu dlouho nebyl žádný článek.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. To bříško ti strašně moc sluší! Moc gratuluji!
    https://rozimyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je skvělá zpráva a moc, moc gratuluji! Hlavně zdravíčko! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014