11. června 2021

AFTER A LONG TIME

11. června 2021
Krásný páteční večer!  
Kde jen začít? Měsíční pauza, kterou jsem si chtěla dopřát se protáhla na půl roku. A ono to uteklo jako voda…Začátek roku, zima, kdy bylo všechno uzavřené, říkala jsem si, že nemám ani co přidávat, že ta měsíční pauza nebude ani znát, haha. Uzavíralo se čím dal tím víc, nakonec i okresy a nám to začalo pěkně komplikovat dodělávky na domečku. Vybrat podlahu přes internet byl celkem oříšek. Bála jsem se, jaký bude ve skutečnosti odstín a trávila nad tím opravdu hodně času. Dalo by se říct, že každou volnou chvilku jsem řešila buď koupelnu nebo vybírala podlahu. Bylo to náročný, ale všechno dobře dopadlo! 
A sen se stal skutečností a MY UŽ BYDLÍME V NAŠEM DOMĚ <3 Pořád sice nemáme kuchyň, světla (žárovky zatím postačí, haha) ani dveře, ale už jsme ve svém! Pomalu vybavujeme, aby byl náš domov domovem, který právě tvoří ty malé detaily <3
Na oslavu bydlení, jsme vyrazili po hrozně dlouhé době na výlet s dobrým jídlem, kávou a překrásnou procházkou. 
Oslavila jsem své dvacáté sedmé narozeniny. Byl to krásný den, který jsme strávili v pražské Zoo. Dort byl naprosto vynikající a jak ho vidím na fotkách, hned bych si ho dala znovu, haha.
Je až neuvěřitelné, co se všechno za ten půl rok událo. O tom nejdůležitějším ale zase příště <3 

Mějte se krásně! 

EM 

6 komentářů:

  1. Tak to je skvělé. Budete to mít doma nádherné. Dodatečně přeji všechno nejlepší. Dort vypadá velmi chutně. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem tak ráda, že jsi opět po dlouhé době něco přidala na blog :) K domečku gratuluji ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  3. Vím, že je to trochu od tématu, ale máš podobné šatičky jako já :)
    Jinak chápu, že to muselo být náročné, moje blízká kamarádka také teď řešila bydlení a vybírání přes internet.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že tě máme zpět a gratuluji k pokrokům na domečku! :) Dortík je přímo dokonalý! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opožděně všechno nejlepší!
    Občas je příjemné si dát pauzu, ale vítej zpět :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný článek, mám pocit, že mám podobné šaty a nebo stejné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014