27. září 2020

MARRIANNE DAYS || 2020

27. září 2020
Krásnou neděli všem! Nebojte, ani letos nebude chybět článek, co jsem si pořídila o Marianne dny :) 
Vzhledem k tomu, že mi došla skoro veškerá kosmetika, tak se letošní nákupy nesly hlavně ve znamení kosmetiky. Objednávala jsem on-line ze Sephory a Douglasu. 
Miluju pečující řadu ze Sephory. Na krém jsem narazila tuším před rokem a od té doby jsem měla tři balení. Jen přes léto jsem si dala pauzu, protože jsem používala krém s SPF. 
Krémy jsem si objednala rovnou dva, protože poměrně rychle ubývá. Používám na den i noc. Jako jeden z mála krémů, mi neucpává póry a má pleť je krásně hydratovaná a rozjasněná. 
Zbytek pečující kosmetiky používám od ledna a jsem naprosto spokojená, proto jsem objednala znovu. Sérum krásně připraví pleť na krém a nádherně rozjasňuje. Vstřebává se opravdu rychle a neucpává póry. 
 Oční krém je za mě úplná jednička! Krásně hydratuje a zároveň malinko chladí. Obsahuje kyselinu hyaluronovou a kofein, který pomáhá na otoky. 
Do košíku jsem přihodila malé balení masky od Origins, kterou jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Maska má pleť vyčistit a projasnit. Ideální kombinace. 
Bronzer jsem chtěla vyzkoušet nový, ale bála jsem se odstínů. Zvolila jsem tedy stejný bronzer, který používám už čtyři roky, haha. Dříve bylo ještě takové starší balení. 
Mám odstín Chocolate Soleil, který mi sedí celoročně. V létě malinko vrstvím. 
Bronzer voní po čokoládě a na pleti krásně drží. Koupila jsem si k němu i nový štětec. Konečně! 
Je velice příjemný a krásný! 
Z Douglas jsem si objednala věci od M.A.C.
Hlavně co jsem zatím vyzkoušela produkty M.A.C., tak mě nikdy nic nezklamalo. Sháněla jsem pudr, který zafixuje, ale zároveň bude malinko rozjasňující. Sáhla jsem po Mineralize Skinfinish Natural v odstínu Light plus. Pomalu zapékaný pudr s velmi jemnými perleťovými pigmenty. Uvidím, zda se investice do dražšího pudru vyplatila :) 
Pomádu na obočí už jsem měla před pár lety, jen v jiném odstínu. Teď jsem objednala ten nejtmavší a upřímně mám docela strach, haha. Působí hodně do tepla. Pamatuji si, že výborně držel i na kůži a nejen na chloupkách. Jsem dost zvědavá, jaký názor budu mít teď po pár letech :) 
Miluju to jejich minimalistické balení! <3 
Uf, a to je všechno! K nákupům jsem dostala mini řasenku a vzorečky parfémů. 
Budu ráda, pokud mi napíšete, co jste si pořídily vy :) 
Zkoušely jste něco z těchto produktů? 

Užijte si zbytek neděle <3 Mějte se krásně. 

EM 




6 komentářů:

  1. Pěkná kosmetika, ale cenově úplně mimo mě :D já jsem nic nekoupila, nějak se mi nechtělo...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nákup zo Sephory vyzerá kráááásne <3 Tiež by som asi nakúpila kopec vecí :D

    xoxo | Mona from https://lipstickverse.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní nákupy. Líbí se mi úplně všechno.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Ze Sephory jsem nikdy nic neměla, ale ten bronzer mě láká. Miluju čokoládu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na Dny Marianne jsem také nakupovala, ale místo kosmetiky to bylo spíše oblečení. Pořídila sis super kousky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014