28. září 2020

AUTUMN IS FELT IN THE AIR

28. září 2020

Zamračená neděle, podzim ve vzduchu <3 Jak já tohle období miluju! 
S přítelem jsme se včera odpoledne vypravili do města. Procházeli jsme se u vody a pak zašli do nejoblíbenější kavárny. Atmosféra kavárny je kouzelná. 
Bylo tam opravdu plno, ale našli jsme poslední místo v zapadlém koutku. Nám ale bylo krásně i tam. 

Dnes jsem trávila den vařením, úklidem a odpoledne jsem si pustila čtvrtou sérii The Killing. 
Teď si ještě půjdu nalakovat nehty a snad si i něco přečtu z knížky. Jinak poslední večery hlavně brouzdám on-line a vybírám podlahy do domečku, haha. 

Mějte se krásně <3 

EM 









14 komentářů:

  1. Taky rádi navštěvujeme kavárny. A teď je na to úplně nejideálnější období.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, líbí se mi presets, který používáš ♥ Taky se těším jak si budu užívat hygge podzim.. podzim jsem dříve vůbec neměla ráda a přišlo mi toto období hodně pochmurné, smutné a negativní, ale teď to taky vnímám jinak :) Do jakých kaváren chodíš nejraději?

    Meliss
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ☺️ Měla jsem to úplně stejně, čím jsem starší, tím více tohle období miluji ☺️ nejraději chodím k nám nejbližšího města do Kávy s párou a nebo do Kafe doma ❤️

      Vymazat
  3. Já miluji podzim. Já s přítelem vyrazila v pondělí na procházku, abychom nafotili nějaké fotky a začalo nám pršet, tak jsem se otočili a šli domů :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, ale to moc dobře znám, haha 🙊

      Vymazat
  4. Je super, že jste si s přítelem udělali tak krásné odpoledne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám toto období ráda! :)) A vy jste si to udělali moc hezké. Ty kavárny "s duší" jsou super..

    OdpovědětVymazat
  6. Také už všude cítím podzim, ale těšila jsem se na něj - je to po jaru mé nejoblíbenější roční období. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně - nejoblíbenější období je jaro a podzim ❤️

      Vymazat
  7. Krásná útulná atmosféra. Miluju fotky z kaváren.

    Simple living: Podzim podle ájurvédy

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, úplně cítím tu krásnou podzimní atmosféru ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014