4. října 2020

CHESTNUT

4. října 2020
Krásný nedělní večer! 
V pátek odpoledne jsem byla u kadeřnice a po půl roce jsem pořádně obarvená, haha. Nechávám si vlasy celý rok růst a snažím se je nezkracovat, abych je měla dlouhé na svatbu. Konečky jsem nechala jen zarovnat a už se těším, až je příští rok po svatbě trošku více zkrátím :) 

Celý víkend palím tuhle novou božkou vůni od Yankee Candle. Je to podzimní limitka a voní nádherně. 

Jinak jsem vám chtěla dát super tip. Pokud sháníte “zlaté“ příbory, ale nechcete za ně dávat dva tisíce a více, určitě mrkněte na e-shop Lidl. Já tam sehnala tyto zlaté a vypadají opravdu kvalitně a luxusně. Na fotce působí hodně do žluta, ale to je jen úprava fotky. Ve skutečnosti je to klasická elegantní zlatá barvička :) Já se do nich úplně zamilovala a moc se mi tenhle trend líbí <3 

I když dnes bylo venku nádherně, já byla doma, uklízela a odpoledne jsem si udělala cappuccino se skořicí a četla si <3 Doufám, že nám takové počasí vydrží co nejdéle! 
No a teď jsem si akorát připravila věci na příští týden, naplánovala diář, připravila už podzimní kabát a pustím si poslední díl seriálu The Killing, u kterého si nalakuji nehty :) 

Jaký byl váš víkend? :) 
Mějte se krásně <3 

EM 

6 komentářů:

  1. Jee, škoda, že jsi nepřidala i fotku vlasů. :D Jinak mám to teď podobně, nechávám vlasy růst. Já tedy ne kvůli svatbě, ale říkám si, že když už je mám tak dlouhé, tak je mi líto je ušmiknout. Ale zkrácení na délku po ramena plánuji asi na jaře. :)
    Příbory vypadají skvěle, ale myslím, že ke mně domů by se asi nehodily. Nevím proč, strašně se mi líbí, ale jako by neseděly k mému nádobí.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Víkend tady v Anglii byl doslova propršený, ještě jsem asi nezažila, aby takhle od pátku doslova celý víkend jen pršelo. Ale dnes ráno se ukázalo trochu sluníčka, ačkoliv mě to deštivo teď na podzim přijde takové útulné :D
    Taky teď pálím Yankee jak divá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si o víkendu taky četla. Ty příbory se mi líbí, Lidl je fajn. Zvyknu tam chodit na oblečení. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Ty zlaté příbory vypadají nádherně, určitě na Lidl mrknu - díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak to je super tip na příbory ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014