7. dubna 2018

SATURDAY BREAKFAST

7. dubna 2018
Miluju víkendové snídaně! 
Když mám čas na přípravu a nikam nepospíchám. Většinou snídám různé kaše, nejraději mám rýžovou a nebo bílý jogurt s ovocem. Ten si momentálně dopřávám nejraději! 
Bílé jogurty si kupuji nejraději v Lidlu a pokud nemám čerstvé ovoce, kupuji si zmražené, které si nechám přes noc rozmrazit, ale jen jednu porci a ráno mám snídani rychle hotovou :) 
Tohle je lesní směs. Mňam! 
Co nejraději snídáte vy? 
Užijte si krásný slunečný víkend :) 

EM 


7 komentářů:

  1. Víkendové snídaně jsem jedna z nejlepších věcí, co může být :D jogurty a různé kaše mám většinou přes týden, takže víkendy věnuju palačinkám, lívancům a dalším takovým podobným věcem :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně, moc hezké fotky. Já bych to teda neměla říkat, ale snídani často vypouštím, prostě na ni není chuť ani čas... Ale když čas zrovna je, třeba o víkendu, tak si moc ráda dělám ovesné kaše, do nich krájím třeba jablko nebo jiné ovoce a to dobrota. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, to je nádherná snídaně:D. Já přes týden jím prostě jenom sušenku a přes víkend to taky moc neřeším, jednoduše jogurt:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. beautiful blog! I really like how you write
    and what you give photos. wonderful!
    I have a question, you will agree to follow for follow?
    I like to be in touch with inspirational blogs.
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ráda víkendové snídaně! Většinou si připravím taky kaši, třeba s oříšky a tak :) ta tvoje vypadá krásně :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou překrásné. Já mám teda taky radši snídaně o víkendu. Stíhám je i v týdnu, ale o víkendu je prostě ten klid, kdy se sednu v pyžamu k televizi a v klidu si tam třeba hodinu jím a nikam nepospíchám :D
    Snídám buďto kaše, jogurt s ovocem nebo třeba pečivo či něco sladkého, když upeču :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. Bílý jogurt, nebo tvaroh volím spíše k odpolední svačině, dopoledne většinou nestíhám, takže volím spíš buchtu a ovoce a kafe. Když stíhám, pak si dělám buď ovesnou kaši, ale nepřidávám do ní cukr, pouze ovoce a třeba kousek čokolády, nebo žitný slunečnicový chléb, se špetkou másla, ředkvičkou, okurkou či rajčátkem a zase trochu ovoce. :) A hlavně vždy kafe.
    Jinak jídlo vypadá lákavě :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014