10. prosince 2017

CHRISTMAS DECOR

10. prosince 2017
Krásný nedělní večer. Právě jsem dokoukala Harryho Pottera, při kterém jsem objednávala poslední vánoční dárky a upravovala fotky do článku :) Letos si vánoční atmosféru opravdu užívám. Pracovní vánoční večírek se vyvedl a s přítelem jsme si ho užili. I když jsem letos začala s dárky poměrně brzy, pořád mi nějaké ty maličkosti chybí a jsem stále v jednom kole. Už se těším na ty dva dny dovolené! :) 
V dnešním článku Vás nechám maličko nahlédnout do mého pokoje, kde už jsou Vánoce v plném proudu. Letos jsem vše sladila do červeno bílé. Skvělé je, že povlečení, polštářky a pléd seženete v Ikee za pár korun. 

Povlečení mám čistě bílé a celé to doplňuje spousta polštářků, které jsou z H&M Home, Jysku a z Ikea a červený pléd. 
Dekorace X-mas je z Jysku a stála pár kaček. Vypadá opravdu hezky! Písmenka jsou dřevěná s detailem malých červených mašliček. 
Tento stromek je naprosto krásný! Je bílý a lehce se třpytí. Je též z Ikea a vypadá opravdu krásně. 
Co se týče dekorací, mám ráda opravdu minimalismus a jednoduchost. Jde to lépe kombinovat a vše vypadá hezky čistě a upraveně :) 

A jaké dekorační kousky jste si pořídili Vy? :) 

EM 

9 komentářů:

  1. Máš moc krásný pokojík a dekorace jsou super! :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné.:) já si pořídila světýlka a včera na trzích vánoční hrnek.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc hezký pokoj! Pěkný článek:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná výzdoba! :) já ještě vůbec žádnou vánoční atmosféru kvůli povinnostem ve škole nemám :( :D ale ty písmena z Jysku vypadají super, tam se určitě podívám, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádhernú izbu:) Ako naozaj úprimne ti ju závidím (v dobrom), lebo moja vyzerá absolútne hrozne. V lete plánujem totálnu rekonštrukciu svojej izby (ako premaľovať nábytok a tak podobne) a musím uznať, že vziať si od teba inšpiráciu by vôbec nebol zlý nápad. Inak tú Vianočnú atmosféru ti celkom závidím - na mňa zatiaľ vôbec neprišla :(

    OdpovědětVymazat
  6. Máš opravdu nádherný pokoj. Takový by se mi líbil klidně styl celého bytu. Asi budu muset zajet do Ikei v příštím týdnu :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Vám všem děkuji za krásné komentáře :) :*

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne doplnky! :) Veľmi ma zaujal ten stromček a vankúše

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  9. Já dneska dělala výzdobu jenom lehce, protože stejně budeme na Vánoce a na svátky pryč z bytu. Ale začínám každým rokem společně s první adventní nedělí. Dělám výzdobu oken, do obýváku dám vánoční dekorace a ozdůbky, do ložnice rolničky a přidala bych i jmelí a stromeček. Ale letos to je bez jmelí a bez stromečku :)

    bydlíme, vaříme, tvoříme a krásníme s Inkou

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014