21. listopadu 2017

LOREAL PARADISE EXTATIC || RECENZE

21. listopadu 2017
Kdo by nechtěl mít krásné dlouhé a husté řasy, že ano? Já mám od přírody své řasy poměrně dlouhé i husté a jsem za to nesmírně vděčná. Poslední dobou jsem však začínala nosit umělé řasy od Ardell, ale pak jsem objevila tuto řasenku Paradise Extatic od Lorealu. 
Přiznám se, že jsem se těšila jak malá, až se dostane k nám do Čech a já jí konečně vyzkouším. 
Americké "youtuberky" si tuto řasenku nemůžou vynachválit a často jí srovnávají s řasenku od Too Faced - Better than sex. A upřímně? Zamilovala jsem jí na první "nařasení". Opravdu!
Od té doby, co mám tuto řasenku, neměla jsem potřebu lepit umělé řasy. A to je co říct, nemyslíte? :) 

Řasy mi krásně zahustí, neslepuje a hlavně prodlouží! Řasenku určitě doporučuji alespoň vyzkoušet, pokud váháte nad její koupí. 
Vzhledem k tomu, že řasenka má pouhých 6,4ml je cena poměrně vysoká. V akci jí seženete za 250,- 
Já si Paradise Extatic kupovala v Rossmannu právě za 250,- a myslím, že za stejnou cenu mají i v drogerii DM.  

A co Vy? Zkoušeli jste tuto novou řasenku od Lorealu? Budu se těšit na Vaše komentáře :) 

EM 

8 komentářů:

  1. Já mám doma pořádnou zásobičku řasenek, takže teď zrovna nemám v plánu žádnou kupovat, ale na tuhle jsem samozřejmě koukala a strašně se mi líbí:D
    Skvělá recenze!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. už som o nej čítala a zaujímalo by ma, aký efekt spraví na mojich riasach..ale super, že tebe takto veľmi vyhovuje :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela jsem ji a ani to nemám v plánu. L'Oreál je nejnámější svým testováním na zvířatech. Každopádně jsem od nkoho viděla recenzi na youtube a moc spokojený nebyl, tak nevím :/... Jinak máš moc hezké fotky. Používáš nějaký filtr?:)

    Tereza Outcry, http://www.outcryblog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde jsem četla, ze Loreal netestuje na zvířatech, ale bohužel nevím, co je na tom pravdy :/ Jinak děkuji, používám aplikaci MOLDIV :)

      Vymazat
  4. Zatial som ju neskúšala, ale počúvam na ňu samé chvály :)

    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zapisuji si jméno řasenky a doběhnu si pro ní. Nezkoušela jsem jí, jelikož jsem za poslední dobu chodila na prodlužování řas, ale už na to kašlu a přemýšlím jakou řasenku si koupím. A tohle je jasná volba :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá naozaj super, akurát dnes ma zaujala v DM najmä designom :D Recenziou ma však zaujala ešte viac :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  7. Na řasenku mám také zálusk... https://onesecondwithbb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014