6. prosince 2020

CHRISTMAS ATMOSPHERE

6. prosince 2020

Vánoční atmosféru si letos užívám naplno! Včera jsem připravovala celé dopoledne těsta na cukroví a dnes odpoledne jsme s mamkou pekly. Bude toho opravdu dost, haha. A následující týden budeme zdobit a zdobit. 
Dnešní ráno jsme trávili procházkou po městě, které máme poblíž. Perníkové latté do ruky a podívat se na stromeček, který je krásný <3 
Dokoukali jsme seriál Mělas to vědět a moc doporučuji! Jeden z nejlepších seriálů za poslední dobu. Nemohla jsem se dočkat posledního dílu a závidím vám všem holky, které jste to ještě neviděly, haha.
 
A máte už všechny dárky? Chybí mi toho už jen pár, všechno jsem objednala přes internet. Letos je to v klidu a opravdu se snažím nenechávat to na poslední chvíli. Před Vánoci se chystáme ještě do Prahy pro pár maličkostí, podívat se na tu překrásnou výzdobu a samozřejmě na Trdelník :) 

Zítra jdu snad po půl roce na obočí, tak se těším! Už je to potřeba a potřebuji dát do pořádku hlavně tvar. Teď jsi jdu pustit nějaký vánoční film, u kterého usnu, haha. 

Mějte se krásně <3 

EM 

3 komentáře:

  1. Nádherné fotky! Užívej vánoční atmosféru a prosinec plnými doušky! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Tohle období je prostě tak kouzelné!
    Já už mám také téměř všechny dárky, snažím se je vždy kupovat včas, abych se pak nemusela stresovat a mohla jen užívat atmosféru 🙏🏻

    OdpovědětVymazat
  3. Mělas to vědět chci také vidět. :) Jinak krásné fotky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014