10. října 2020

AUTUMN FRIDAY

10. října 2020

Včera byl tak krásný den! Vzala jsem si dovolenou, protože jsem měla plány, které bych za odpoledne nestihla. Hned v osm ráno jsem vyrazila na dentální hygienu. Chodím už asi dva roky a nemůžu si stěžovat, zoubky mám v pořádku, haha. 
Za odměnu jsem vyrazila s kamarádkou na snídani. Přijela zase na chvilku ze Švédska a já jsem tak ráda, že si ten čas na sebe vždycky najdeme <3 Tentokrát jsem měla chuť, no spíš hlad na něco slaného a volila jsem vajíčka s farmářským chlebem a cappuccino. 
Prošly jsme se po městě, zavítali do zdravé výživy, rozloučily se a pak už jsem čekala na přítele. 

Odpoledne jsme strávili také příjemně a to vybíráním podlahy. Nějakou představu už jsem měla a řekla bych, že jsme si vybrali. Jsme nadšení! Jen to musíme ještě probrat s pánem, který nám se stavbou pomáhá, aby vše klaplo. Je bohužel dražší než jsme plánovali, tak uvidíme, jaké bude finální rozhodnutí. 

Dnes je sice zataženo, ale máme v plánu jet skoro celá rodina do útulku a vyvenčit nějakého pejska a přivézt něco dobrého pejskům na zub. Jaké máte plány na víkend vy? :) 

EM 

10 komentářů:

  1. Tak to si měla krásný den :)
    Moc se mi líbí, že jdete venčit pejsky z útulku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky a snídaně vypadá luxusně. Je hezké že za tebou přijela kamaradka. Překvapivě mám taky jednu ve Švédsku ale ta říká že to nevidí na to přiletět na Vánoce kvůli situaci jaká je. těžko říct tedy:)

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tu snídani bych si dala hned! Někdy je fajn si udělat takové pohodové ráno. :))

    OdpovědětVymazat
  4. O dentální hygieně také už nějakou dobu přemýšlím, potřebovala bych zuby trochu zkrášlit, to zubař nedokáže. :/ :D
    Fotky super.. Mám také ráda takové pohodové dny a strávený čas s kamarádkou na jídle nebo kávě (nebo víně :D). :))

    OdpovědětVymazat
  5. Akorát teď se dlouho někam do restaurace nedostaneme.. jinak zaujala mě první fotka s dýněmi, já je na fotkách tak strašně miluji!

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Tu snídani vám závidím, určitě byla moc dobrá! :) My tento víkend lenošíme. Venku je hnusně, tak bychom neradi něco chytli. Stačilo, že jsme promrzli minulý víkend :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Vydarené fotky! :) Tie raňajky vyzerajú veľmi chutne :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek a fotky :) Také hledám útulky, kde se dají venčit pejsky, jsou to hrozně krásný procházky.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta kávička vypadá skvěle :) Určitě vyberete podlahu podle svých představ, moc hezké fotky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář ♡

Little things for Em © 2014